CD 432Hz

16.09.2016 08:36

Koncert nahrávaný naživo v jaskyni, za kvapkania vody na struny hudobných nástrojov, trepotu krídel netopierov a na frekvencii 432 Hz. 

    Milí priatelia, je mi cťou, že aj ja som mohla prispieť nielen zostavením úvodných textov v slovenčine a angličtine, ale aj mojím vlastným hlasom pri ich následnom nahrávaní ako súčasť tohto Cdčka vyprodukovaného v jaskyni Na Špičáku živou hudbou flauty a gitary naladených na frekvenciu 432 Hz. Ak sa Vám to zdá bláznivé alebo nemožné, čítajte ďalej. V prílohe sa nachádza text obalu nového Cdčka z produkcie Aurisongu. Autorkou textu je moja maličkosť, a keďže som malá a útla tak moja malá a útla maličkosť. Na Cdčku sa dokonca objaví hovorená verzia textu v prílohe, ale v celej 15 minútovej podobe, plus 8 minútová verzia v angličtine, ktoré som pre organizáciu Aurisong, ako členka jej tímu s láskou napísala a obe nahrala v nahrávacom štúdiu tento týždeň v Jablunkove. Rada by som Vám predstavila projekt, ktorého finálnym produktom sú dve Cdčka, na ktorých je nahraná hudba založená na frekvencii 432Hz. Určite mnohí z Vás počuli o blahodárnych účinkoch takejto hudby a o tom, že takáto hudba dokáže naštartovať liečebné procesy vo Vašom tele. Autorkou myšlienky tohto koncertu je moja drahá priateľka Eli, alias Vanessa Ellen Niicolass, ktorá je zároveň riaditeľka medzinárodnej neziskovej organizácie Aurisong, so sídlom v ČR, v ktorej tíme sa nachádzam aj ja a je to pre mňa veľká česť. Pozdravujem týmto aj ďalšieho človeka, ktorý má na vydaní CD veľkú zásluhu a ktorý bez toho, aby som vyslovila jeho meno, bude vedieť o koho sa jedná, nakoľko tento človek vníma všetko cez lásku, od nízkej zeme až po vysoké nebo. Existujú dve varianty Cdčka. Jedno je čistá hudba a druhé CD obsahuje hovorené slovo, 2 krát 15 minút. Hovorené slovo medzi iným obsahuje slovenskú a anglickú verziu úvodu k hudbe na Cdčku, ktorého autorkou som ja a na Cdčku sa dokonca objaví aj môj hlas v originále, nakoľko tento úvod som nahrávala s predstaviteľmi Aurisongu priamo v nahrávacom štúdiu v Jablunkove. Som zvedavá, či tam budete schopní spoznať môj hlas, tí, ktorí si budu mať možnosť Cdčko zakúpiť alebo iným spôsobom vypočuť. Názov prvého Cdčka je Frekvence z lásky, a názov druhého je Spiritus et Cordis, čo v preklade znamená asi toľko ako Duch (Dych) a Srdce (srdečný) Zaujímavé na tomto koncerte je to, že sa naživo nahrával v jaskyni, viď priložené fotografie dvoma hudobníkmi, Luciou Režnou, ktorá hrá na flaute a Petrom Usvaldom, ktorý hrá na gitaru. Autorka projektu Eli o koncerte hovorí nasledovné: "Pozorný poslucháč by tam měl zaslechnout kapání vody a snad i šum křídel netopýrů. V jeskyni měli hudebníci špatné podmínky zima, kapala jim voda na struny a flétnistka několikrát musela vysušit flétnu nebot tam měla potopu a to samé mikrofony...

Na našich stránkách bude i odkaz na ukázky skladeb a možnost si CD objednat přes eshop aurisongeshop.nolimit.cz

Julia Sellers

 

 

       

video z nahrávání:   youtu.be/zYOi3J8WnII

odkaz na reklamní video:-)  https://youtu.be/lBKMb-l9kjg

 

 

 

ukázky skladeb k poslechu:

01 Adagio - Koncert pro Hoboj - A. Marcello

02 Melodie - Orfeo a Euridika - Ch. Gluck

03 Presto - Sonáta D-dur - A. Vivaldi

04 Plaisir d'amour - G. Martinni

05 Cavatine - Die Opernprobe - A. Lortzing

06 Largo - Ctvero rocnich dob - A. Vivaldi

07 Adagio - Koncert A-dur (K622) - W. A. Mozart

08 Mists of Time - Petr Usvald

09 Serenáda - F. Schubert

10 Andante - Koncert pro klavír No.21 (K467)- W. A. Mozart

11 Rondo Alla Turca-Sonáta No.11- (K331) - W. A. Mozart

12 Laudate Dominum (K339) - W. A. Mozart

13 Ave Maria - Caccinni

14 Na zaciatku bolo slovo

15 Existuje jen laska, vse ostatni je jen iluzi

16 You Are What You Feel

Zpět